Nowa wersja serwisu CityParkApp dostępna od 8 października 2016

MasterPass™ umożliwia płatność dowolną kartą zapisaną w wybranym portfelu elektronicznym należącym do usługi.
Każda transakcja zatwierdzana jest nadanym przez użytkownika kodem mPIN wprowadzanym przed ostatecznym
potwierdzeniem płatności.
Więcej szczegółów na masterpass.pl


Od 8 października 2016 roku pobierz nową wersję aplikacji mobilnej. Twoje dane dostępowe do serwisu CityParkApp
pozostają bez zmian – logowanie do aplikacji lub konta w serwisie internetowym www następuje na podstawie
numeru telefonu i dotychczasowego hasła.

Oferowanie serwisu z wykorzystaniem MasterPass i zastosowanie nowych
standardów bezpieczeństwa wiąże się natomiast ze zmianą Partnera oferującego usługi MasterPass. Przy pierwszej
płatności poprosimy Cię o ponowną rejestrację na koncie Partnera MasterPass™ – firmy uPaid.


Zapraszamy na nową odsłonę serwisu CityParkApp!